Jumat, 16 Maret 2012

Yay! Handphone baru!! Ngee~~

Akhirnya, setelah 4 tahun menggunakan Nokia 6630... At last... Dapat gak hp baru. Thanx to my dad coz beliau dengan baik hati menghadiahkan aku hp Nokia 7230 gara-gara beliau dapat naik pangkat. Padahal gaji takde la banyak mana pun naik, tapi maybe my dad kesian sangat kat aku kot coz da nak dekat 5 tahun aku guna Nokia 6630.

Hp ni camera die macam tahi sikit walaupun 3.2 megapixel, Aku rasa camera 6630 aku yang 1.3 megapixel lagi better. Haha. Tapi aku x kisah sangat coz aku bukan jenis yang suka tangkap gambar. Aku puas hati dengan hp ni walaupun ianya S40, tapi kualitinya dari segi music lebey kurang cam Nokia Xpress Music.

Kalo nak ikutkan, aku nak angkat Nokia X3, coz harga lebey kurang sama jer. Tapi button X3 nih mcm haram skit. X sesuai dengan jari aku yang serba besar. Ngee~

Anyway, aku puas hati sangat. And... Aku syukur jer apa yang aku dapat. Congrats to my dad coz naik pangkat.



Macam ni la bentuk handphone aku, memang sebijik giler cuma aku tukar wallpaper jer. Ngee

Tidak ada komentar:

Posting Komentar